středa 2. prosince 2015

Časování slovesa VĚDĚT





Věděla jsem, že ráno bude zima.
Věděl jsi všechno lépe než já.
Učitel věděl, že nic neumím.
Moje matka věděla, kde jsem.
Věděli jsme o celé události jen málo.
Věděli jste, že zítra má pršet?
Všichni věděli, co udělal.
Moje kamarádky věděly, jak mi udělat radost.
Zvířata věděla, že se ho nemusí bát.

Vím, že nic nevím.
Víš, kde je moje taška?
Každý ví, že pro peníze je třeba pracovat.
Matka ví, co je pro její dítě nejlepší.
Víme o tom všechno, co jsme potřebovali.
Jak víte, že to bude fungovat?
Všichni vědí, kam mají jít.

Když to budu vědět, řeknu ti to.
Kdy budeš vědět výsledky zkoušky?
Můj přítel bude vědět, co je třeba udělat.
Zítra už budeme vědět, jak to dopadlo.
Až to budete vědět, tak nám to řekněte.
Naši přátelé budou vědět, kde jsme.
Prodavačky v obchodě budou vědět, co vybrat.




Žádné komentáře:

Okomentovat